خرید ضایعات پلاستیک


خرید ضایعات پلاستیک از درخواست بسیار بالایی برخوردار می باشد. چرا که روزانه میزان ضایعاتی که در دسته بندی پلاستیک ها قرار می گیرند بسیار زیاد می باشند. به همین علت مراکز مختلفی وجود دارند که در این زمینه در حال فعالیت می باشند که از آن ها می توان به تل ضایعات اشاره داشت.

 

خرید ضایعات پلاستیک از درخواست بسیار بالایی برخوردار می باشد. چرا که روزانه میزان ضایعاتی که در دسته بندی پلاستیک ها قرار می گیرند بسیار زیاد می باشند. به همین علت مراکز مختلفی وجود دارند که در این زمینه در حال فعالیت می باشند که از آن ها می توان به تل ضایعات اشاره داشت.

پلاستیک های مواد مصنوعی هستند که به دست بشر ساخته می شوند و انواع مختلفی را به خود اختصاص داده است. همچنین از هر کدام  آن ها در صنایع مختلفی بهره گرفته می شود و می توانند ویژگی های متعددی را از خود به نمایش بگذارند. پلاستیک ها در بین پلیمرها قرار می گیرند که مولکول های آن ها بزرگ می باشد. در ادامه این مقاله به بررسی کامل خرید ضایعات پلاستیک خواهیم پرداخت. از این رو تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

بهترین خریدار ضایعات پلاستیکی تهران

ما خریدار همه نوع ضایعات شما با بهترین قیمت هستیم!

 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید:

 

انواع ضایعات پلاستیک

می توان اینطور بیان داشت که دنیای ضایعات پلاستیکی بسیار گسترده هستند و خود دسته بندی جداگانه ای را به خود اختصاص داده است. از انواع ضایعات پلاستیکی می توان به گزینه هایی همچون انواع نایلون ها، لوله های پلی اتیلن، ضایعات سبد، ضایعات پروفیل، ضایعات پی وی سی و… اشاره کرد.

این محصولات اگر در طبیعت قرار بگیرند، روند تجزیه ای بسیار کندی را خواهند داشت و نمای زشتی را نیز به طبیعت می دهد. به همین دلیل بهترین گزینه خرید ضایعات پلاستیک و سپس بازیافت آن ها می باشد.

به طور کلی پلاستیک ها خاصیت بازیافت پذیری بالایی را دارند و هزینه پایینی نیز برای اینکار نیاز می باشد. به طور کلی می توان اینطور بیان داشت که صنعت بازیافت پلاستیک نه تنها در ایران بلکه در جهان نیز بسیار گسترش داشته و یک روند رو به رشد را داشته است. در خرید ضایعات پلاستیک شما با دسته بندی های مختلفی روبه رو می شوید که به صورت زیر طبقه بندی می گردند:

طبقه بندی ضایعات پلاستیکی عبارتند از : 

  • ترموپلاست ها
  • ترموست
  • الاستومترها

هر کدام از این موارد تفاوت هایی در ویژگی ها با یک دیگر دارند که باعث می شوند قیمت های متفاوتی را نیز با خود به همراه داشته باشند که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

می توان اینطور بیان کرد که در خرید ضایعات تنوع بسیار زیادی وجود دارد. ترموپلاست ها دارای پلاستیک های مصرفی متنوعی هستند که انواع مختلفی دارند.

همچنین ضایعات ترموپلاست ها نیز تا 90 درصد از خود ترموپلاست تشکیل شده است و باقی مانده را مواد دیگر شامل می شوند. ترموپلاست ها در بین پلی اتیلن ها قرار می گیرد و ویژگی های مختلفی را در رابطه با بازیافت شدن به خود اختصاص داده اند.

هنگامی که عملیات بازیافت صورت می گیرد هیچگونه تغییری نباید درون خواص هر یک از آن به وجود بیاید. البته این ضایعات پلاستیکی زمانی که تحت تاثیر حرارت و همچنین اعمال نیرو قرار بگیرد، در آن صورت با تغییر شکل روبه رو خواهند بود و بعد از اینکه فرآیند سرد شدن را پشت سر گذاشت، شکل جدیدی را از خود نشان خواهند داد.  در خرید ضایعات پلاستیک این دسته از پلاستیک ها جایگاه گسترده ای را دارند.

از دیگر مواردی که می توان نسبت به خرید ضایعات پلاستیک اقدام نمود، ترموست ها می باشند. این دسته از ضایعات پلاستیکی یک ساختار قوی را با خود به همراه دارند. به همین علت شاهد استفاده از آن در صنعت برق و الکترونیک هستیم. با استفاده از این دسته بندی پلاستیکی می توان کلیدها و پریزهای برق را تولید کرد. از این رو کلیدها و پریزها را نیز می توان در بین ضایعات پلاستیکی جای داد.

الاستومترها نیز دیگر دسته بندی ای می باشد که در خرید ضایعات پلاستیک جای می گیرد. این طبقه بندی شامل زنجیره ای بلند و پیچیده می باشد و این خاصیت را دارد تا بتواند چندین برابر از اندازه نهایی خود کش بیاید. ضایعات طبیعی NR و همچنین NBR در بین این موارد قرار می گیرند. همچنین الاستومترها با نام لاستیک طبیعی نیز شناخته می شود.

 

چرا خرید ضایعات پلاستیک در تهران  و بازیافت آن ها گسترش پیدا کرده است؟

بر اساس بررسی هایی که انجام شده است خرید ضایعات پلاستیک و بازیافت آن ها نه تنها در کلانشهر تهران بلکه در دیگر مکان ها نیز گسترش پیدا کرده است و دلایل مختلفی را همراه با خود دارد که از آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • هزینه ای که برای اینکار صرف می شود، بسیار پایین بوده و صرفه اقتصادی بالایی را دارد.
  • در صنایع مختلفی کاربرد دارد؛ به همین علت مورد استفاده بسیاری قرار می گیرد.
  • خواص مکانیکی ویژه ای را از پلاستیک شاهد خواهید بود.
  • ضایعات پلاستیکی توانسته اند خاصیت بازیافتی بالایی را داشته باشند.

 

بهترین خریدار ضایعات پلاستیک کیست؟

کسی باید مسئولیت خرید ضایعات پلاستیکی را بر عهده بگیرید که بتواند سودآوری زیادی را از این راه در بیاورد. سودآوری نیز خود به عوامل مختلفی بستگی دارد و تیم شما باید متشکل از یک مجموعه قوی و با تجربه باشد. این افراد باید با فرآیند تفکیک کردن به طور کامل آشنایی داشته باشند و بدانند که کار با دستگاه های مخصوص آسیاب به چه صورت می باشد.

همچنین زمانی که خرید ضایعات پلاستیک را انجام داده اید و می خواهید نسبت به بازیافت آن ها اقدام کنید، باید به دستگاه های مورد استفاده نیز توجه داشته باشید. بدین صورت که خط بازیافت مکانیزه ارجحیت بیشتری به سیستم های سنتی دارد. چرا که مصرف انرژی پایین تری دارد و از همین نظر می تواند صرفه اقتصادی بهتری را برای شما به همراه داشته باشد.

همچنین دستگاه های سنتی ممکن است خروجی بی کیفیتی را تحویل شما دهند و از همین طریق ضررات بسیاری را متحمل شوید. به همین علت بهترین خریدار ضایعات پلاستیک، مجموعه ای خواهد بود که بتواند از برترین سیستم ها استفاده کند و نهایت بهره را ببرد.

 

قیمت خرید ضایعات پلاستیک

قیمت هر کیلو ضایعات پلاستیک بر اساس عوامل مختلفی تعیین می گردند و نمی توان رقم مشخص شده ای را برای آن ها در نظر گرفت. همچنین با وجود وضعیت نا به سامان بازار، قیمت ها دائما در حال تغییر هستند.

بر اساس نوع ماده ای که در محصولات پلاستیکی استفاده می شود، قیمت نیز متفاوت خواهد بود. بسیاری از مجموعه های ضایعاتی وجود دارند که رقم منصفانه ای را برای خرید پیشنهاد می دهند. شما نیز اگر می خواهید ضایعات پلاستیکی خود را به فروش برسانید، می توانید از مجموعه تل ضایعات در این زمینه بهره ببرید.

 

تفکیک ضایعات  پلاستیکی از دیگر زباله ها 

تفکیک زباله ها از یک دیگر اهمیت بسیار بالایی را دارد و عدم توجه به این موضوع می تواند خطرات بسیار زیادی را با خود به همراه داشته باشد. ضایعات پلاستیکی بخش بزرگی از زباله ها را تشکیل می دهند که هم می توانند در بخش صنعتی و هم در بخش خانگی وجود داشته باشند.

رها کردن زباله ها در طبیعت می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به حیوانات، گیاهان، آب و هوا و در نهایت خود انسان ها وارد کند. به همین دلیل نیاز است تا تمامی آن ها را از یک دیگر تفکیک نمایید و سپس آن را به مجموعه ای که در زمینه خرید ضایعات پلاستیک در حال فعالیت می باشد، بسپارید تا عملیات جمع آوری و بازیافت شروع شود.

 

تل ضایعات و  خرید ضایعات پلاستیک

یکی از بهترین مجموعه هایی که در زمینه خرید ضایعات پلاستیک در حال فعالیت می باشد، مجموعه “تل ضایعات ” می باشد. این مجموعه توانسته در زمینه خرید انواع ضایعات خدمات ویژه ای را ارائه دهد. از زمینه های فعالیت این مجموعه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • خریداری انواع ضایعاتی که به صورت فلزی و غیر فلزی هستند.
  • تل ضایعات خریدار انواع تایر فرسوده می باشد.
  • لوازم اداری، کارگاهی مستعل و همچنین کامپیوتر از دیگر مواردی هستند که این مجموعه خریداری آن ها را بر عهده دارد.
  • خریداری لوازم یدکی و همچنین اقلام مازاد بر نیاز نیز از دیگر فعالیت هایی به شمار می روند که شما می توانید از این مجموعه شاهد باشید.
  • یکی دیگر از مواردی که تل ضایعات خریداری آن ها را بر عهده دارد، روغن برگشتی، سوخته و یا سالم می باشد.

 

این مجموعه تا به حال توانسته خرید ضایعات پلاستیک را بر عهده بگیرید و مسئولیت بازیافت آن ها را بر عهده داشته باشد. تل ضایعات تمامی محصولات شما را به صورت عمده خریداری می نماید و در محل مورد نظر شما برای اینکار حاضر می شود. همچنین تمامی خریدها به صورت نقدی انجام می گیرد.

 

سخن آخر

خرید ضایعات پلاستیک موضوعی بود که در این مقاله به بررسی کامل آن پرداختیم. پلاستیک ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها ویژگی های مختلفی را از خود به نمایش می گذارند و می توانند در صنایع متفاوتی مورد کاربرد قرار بگیرند. وجود پلاستیک در طبیعت می تواند مشکلات بسیار زیادی را با خود به همراه داشته باشد. به همین علت نیاز است تا عملیات جمع آوری و بازیافتی آن ها به سرعت انجام گیرد. بازیافت پلاستیک هزینه بالایی را با خود ندارد و انجام دادن آن با صرفه اقتصادی بسیار زیادی همراه می باشد که به طور مفصل به بررسی آن پرداختیم.

مرکز خرید ضایعات پلاستیک تهران

ما خریدار همه نوع ضایعات شما هستیم!

 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید:

خدمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.