خریدار باطری اسقاطی


آخرین مطالب سایت

بهترین خریدار باطری اسقاطی و معتبر ترین مرکز خریداری باطری فرسوده در تهران تل ضایعات می باشد. این مرکز با در اختیار داشتن بهترین تجهیزات حمل و نقل و نیروهای با تجربه در جهت بارگیری انواع ضایعات باطری فرسوده امکان جمع آوری باطری های اسقاطی را از هر کجای تهران و اطراف آن دارد. سریع ترین خدمات ارسال نیرو و در نظر گرفتن بالاترین قیمت پیشنهادی از جمله مواردی است که تل ضایعات در جهت خدمت رسانی های همه جانبه برای کارفرمایان و صاحبان مشاغل مرتبط در نظر می گیرد. شما می توانید برای اطلاع از چگونگی شرایط ارائه ضایعات باطری های مستعمل در انواع وزن ها نظیر: ضایعات باطری قلمی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را با مشاوران ما مطرح نمایید. به طور کلی این مجموعه در زمینه خرید ضایعات نیز فعالیت دارد.

 

معتبر ترین خریدار باطری فرسوده در تهران

کلیه افراد و شرکت هایی که مرتبا با حجم زیادی از باطری های فرسوده و اسقاطی سر و کار دارند تمایل زیادی به شناسایی معتبرترین مرکز خرید باطری فرسوده در تهران دارند. انتظاراتی که صاحبان این مشاغل از یک خریدار باطری فرسوده دارند خدمت رسانی های سریع و بالاترین قیمت پیشنهادی می باشد. تل ضایعات با فراهم آوردن بیشترین امکانات لازم در جهات زیر آماده خدمت رسانی به این قبیل مراکز و اشخاص می باشد:

  • مشاوره های رایگان و همیشگی برای تعیین نوع و قیمت باطری فرسوده
  • تعیین قیمت هر کیلو باطری فرسوده و احتساب امتیاز ویژه برای تناژ های بالا
  • توافق بر سر قیمت و زمان تعیین شده برای ارسال نیرو ها با آسان ترین روش ممکن
  • پرداخت وجه توافقی به صورت کاملا نقدی در هنگام تحویل باتری های ضایعاتی
  • جمع آوری سریع و اصولی کلیه ضایعات باطری فرسوده و انتقال به محل جمع آوری ضایعات
  • در نظر گرفتن اشانتیون های قیمتی برای مشتریان دائمی
  • امکان جمع آوری باطری فرسوده با هر تناژ و نوعی
  • خدمت رسانی سریع به تمامی مناطق تهران و کرج

بهترین مرکز خرید باطری فرسوده خودرو در تهران

ما خریدار همه نوع ضایعات شما هستیم!

 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید:

خرید انواع باتری فرسوده 

باتری ها دارای انواع مختلفی هستند. باتری ها از نظر ظاهری و حتی کاربری تفاوت های اساسی با هم دارند. بسیاری از باتری ها در جهت تبدیل و رساندن انرژی ایجاد شده در یک وسیله مکانیکی بکار می روند. تولید برق مصرفی این دستگاه ها از طریق باطری ها انجام می شود. تل ضایعات معتبر ترین مرکز خرید ضایعات باتری و داغی آنها می باشد. از جمله مواردی که این مرکز آماده خریداری آن می باشد موارد زیر می باشد:

  • خریدار باتری لیفتراک فرسوده
  • خریدار باتری اتمی فرسوده
  • خریدار انواع باطری اسیدی فرسوده
  • خریدار باتری انرژی خورشیدی فرسوده
  • خرید باتری فرسوده موتور سیکلت
  • خرید باطری فرسوده ماشین
  • خرید باطری فرسوده یو پی اس ( خریدار باطری فرسوده ups  )

 

حتما بخوانید: بهترین خریدار ضایعات ساختمانی 

خریدار باطری فرسوده در کرج

خدمت دیگری که مرکز تل ضایعات برای مشتریان خود در کرج در نظر گرفته است امکان جمع آوری کلیه باطری های فرسوده و ضایعاتی در این شهر است. در هر کجای کرج که هستید می توانید با تماس با مشاوران ما از تمامی خدمات معتبر ترین خریدار باطری فرسوده در کرج بهره مند شوید. تل ضایعات فعال ترین مرکز جمع آوری ضایعات در کرج می باشد که بالاترین قیمت را برای باطری های فرسوده به صورت تناژی در نظر می گیرد.

 

شرایط کلی برای خرید باطری فرسوده

به طور کلی باطری ها بر اساس وزن آنها بدون هیچ گونه آب و اسید و کاملا خشک محاسبه می شود. در صورتی که آب اسید باتری ها خارج نشده باشند 15 درصد وزن کلی آنها و یا 15 درصد قیمت تمام شده باطری های خریداری شده اسقاطی کسر می شود. همچنین قیمت هایی که در بالا به آنها اشاره شد شامل باتری هایی است که وزن آن ها از 1000 کیلوگرم بیشتر است. در صورتی که می خواهید باطری هایی با وزن های زیر یک تن بفروشید باید با مشاوران ما در بخش خرید باتری ضایعاتی تماس بگیرید. تفاوت قیمت باطری فرسوده به علت تغییر قیمت سرب به صورت روزانه می باشد.

 

باطری فرسوده چیست؟

باطری هایی که پس از مدتی استفاده کارایی خود را از دست می دهند و دیگر قابل استفاده نمی باشند را باطری فرسوده می گویند. به طور کلی باطری های فرسوده شامل دسته های متنوعی می شوند. تمامی ماشین آلاتی که با استفاده از باطری ها انرژی خود را تامین می کنند پس از مدتی باید باطری های خود را عوض کنند. این باطری ها را می توان با استفاده از روش های متنوع بازیافت مجدد کرد.

باطری های اسقاطی در صورتی که وارد مرحله بازیافت شوند می توانند در برخی از صنایع مورد استفاده مجدد قرار گیرند. باطری اسقاطی نباید دفن شود و یا سوزانده شود زیرا می تواند صدمات جبران ناپذیری به محیط زیست اطراف خود بزند. امروزه لزوم وجود یک خریدار باطری اسقاطی بیشتر از پیش احساس می شود. تل ضایعات بهترین خریدار باطری اسقاطی است که تمامی انواع باتری اسقاطی را از سراسر تهران جمع می کند.

 

مواد تشکیل دهنده باطری چیست؟

باطری ها شامل مواد گوناگونی هستند که هر کدام از این جنس ها نقش موثری در کارکرد آنها دارد. مواد فلزی و شیمیایی که در باطری ها وجود دارند شامل موارد زیر می باشند:

  • سرب
  • قلع
  • آنتیموان
  • اسید
  • پلاستیک
  • مس

 

بازیافت باطری فرسوده به چه صورتی می باشد؟

باطری های جمع آوری شده در مرحله اول در دستگاه مخصوصی به نام آسیاب چکش خرد می شوند و سپس با دستگاهی دیگر پرس می شوند. این تخته های فلزی توسط دیافراگم جدا سازی می شوند. تمامی پلاستیک ها و موادی که وزن سبک تری دارند شناور می شوند و تکه های فلزی به زیر می روند. سپس موادی که از پلی پروپیلن تشکیل شده اند در این مرحله از بین می روند. در بقیه مراحل تمامی موادی که از لحاظ جنسی مشابهت دارند جدا می شوند.

پلاستیک ها به صورت جداگانه مورد بازیافت قرار می گیرند و سرب ها تحت حرارت مایع می شوند و به صورت شمش در می آیند. بازیافت باطری فرسوده عاملی مهم در جهت تامین نیاز صنایع و صرفه جویی اقتصادی و ارزی برای کشور هستند. ایجاد تکنولوژی های بهره وری از باطری های فرسوده در سالهای اخیر در کشورمان بسیار رایج شده است.

 

قیمت هر کیلو باطری فرسوده چقدر است؟

برای تعیین قیمت ضایعات باطری موبایل ، قیمت خرید باطری اسقاطی و همچنین قیمت روزانه هر کیلو باطری فرسوده می توانید با تماس با مشاوران ما در قسمت خرید باطری اسقاطی تماس بگیرید و یا بر طبق جدول زیر اقدام به تعیین قیمت باطری اسقاطی خود در وزنهای مختلف کنید. لازم به ذکر است که تمامی قیمتها تحت تاثیر شرایط روزانه مورد تغییر قرار می گیرند

 

هزینه و قیمت باطری فرسوده و ضایعاتی به صورت درهم در نوع خودرویی۳,۵۰۰
هزینه و قیمت باطری فرسوده و ضایعاتی اسیدی۳,۶۰۰
هزینه و قیمت باطری فرسوده و ضایعاتی موتور سیکلت۴,۰۰۰
هزینه و قیمت باطری فرسوده و ضایعاتی اتمی۳,۲۵۰
هزینه و قیمت باطری فرسوده و ضایعاتی یوپی اس (agm  ,  ژله ای , چرخه عمیق Deep Cycle)۴,۶۰۰
هزینه و قیمت باطری فرسوده و ضایعاتی لیفتراک۰,۹۰۰

 

فروش باطری فرسوده ماشین

تل ضایعات بهترین مرکز خرید ضایعات باتری و فعال ترین خریدار باطری اسقاطی در تهران و کرج

تل ضایعات برترین مرکز جمع آوری انواع ضایعات باتری و بهترین خریدار باطری فرسوده و همچنین به طور کلی خریدار ضایعات داغی در تمامی نقاط تهران و کرج است که توانایی خدمت رسانی های سریع و سودمند را به کارفرمایان و صاحبان صنایع بزرگ و کوچک دارد. با شماره گیری شماره های درج شده در سایت می توانید در سریع ترین زمان اقدام به فروش باطری فرسوده در هر نوع و با هر تناژی کنید. پیشنهاد بهترین قیمت به جهت حذف واسطه ها خدمت ارزنده دیگری است که شما را از شرکت در مزایده های مبادلات باطری اسقاطی بی نیاز می کند. تنها کافیست یک بار با این مرکز معاملات ضایعات باطری خود را انجام دهید تا به مشتری دائمی تل ضایعات تبدیل شوید.

بهترین مرکز خرید باطری فرسوده خودرو در تهران

ما خریدار همه نوع ضایعات شما هستیم!

 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید:

 

خدمات

باطری فرسودهباطری کهنهباطری ماشین از رده خارجباطری ماشین خرابباطری ماشین فرسودهضایعات باطری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.