خریدار ضایعات الکترونیکی تهران


بهترین خریدار ضایعات الکترونیکی در تهران توسط مجموعه تل ضایعات با قیمت مناسب از تمامی کسانی که دارای قطعات مختلف الکترونیکی هستند مانند تعمیرکاران لوازم خانگی ، تعمیرکاران موبایل و… خریداری می شود. 

خرید ضایعات الکترونیکی تهران توسط مجموعه تل ضایعات با بالاترین قیمت به صورت نقدی در محل مناسب انجام می گیرد. در تصورات جمعی از حال و آینده ، پیوند بین  فناوری  و پیشرفت به وضوح مشخص  شده است.

جدیدترین دستگاهها و ابزارهای الکترونیکی توانسته اند به عنوان راه حل های امیدوار کننده برای نیازهای روزمره ، مشکلات اجتماعی و مسائل عمومی  مردم را تا حد زیادی حل کنند.

در بازار جهانی تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی “در حال رشد تصاعدی است ، در حالی که طول عمر محصولات الکترونیکی همیشه کوتاه است در نتیجه ، ما با پیامدهای مضر ضایعات الکترونیکی روبه رو هستیم.  پسماند های الکترونیکی را همواره ما دور و اطراف خود در منزل ، اداره ، سازمان ، شرکت  و … می بینیم.

 

ما خریدار همه نوع ضایعات الکترونیکی در تهران به صورت نقدی هستیم.

با ما تماس بگیرید!!

 

مرکز خرید ضایعات الکترونیکی تهران

بررسی  جهانی زباله الکترونیکی توس سازمان ملل در سال 2020 نشان می دهد که زباله های الکترونیکی با سریعترین سرعت (3-5 درصد) در سال در حال رشد هستند. در پایان سال 2019 ، میزان آنها در حدود 53.6 میلیون تن بود یعنی چیزی در  حدود 7.3 کیلوگرم برای هر فرد بر روی این کره خاکی زباله الکترونیکی وجود دارد. تخمین زده می شود تا سال 2030 ، حجم سالانه زباله های الکترونیکی می تواند به 74.7 میلیون تن ، یا ده برابر بزرگ تر از اهرام مصر برسد.

 دفع نامناسب لوازم الکترونیکی می تواند خطرناک باشد به همین دلیل مجموعه ما سایتی را فراهم آورده است تا به خرید ضایعات اقدام نماید. تل ضایعات به عنوان مرکز خرید ضایعات الکترونیکی تهران آماده خرید قطعات الکترونیکی مازاد بر نیاز و از کار افتاده و ضایعات قطعات الکترونیکی مختلف است.

هر سال ، حجم کل تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی مورد استفاده در جهان 2.5 میلیون تن افزایش می یابد . تلفن ، رادیو ، اسباب بازی ، کامپیوتر – اگر منبع تغذیه یا باطری داشته باشند ، پس از استفاده خراب شدن  به کوه زباله های الکترونیکی می پیوندند.

بهترین خریدار ضایعات الکترونیکی تهران

تل ضایعات به عنوان بهترین مجموعه ای فعال در زمینه خرید ضایعات الکترونیکی تهران در حال فعالیت است. اگر شما هم در منزل خود دستگاه های الکترونیکی دارید که خراب شده اند و به عنوان زباله گوشه ای از اتاق را اشغال کرده اند می توانید به مرکز خرید ضایعات قطعات الکترونیکی تهران یعنی تل ضایعات مراجعه کنید.

همچنین در مورد قیمت ضایعات الکترونیکی تهران و خرید و فروش ضایعات الکترونیکی تهران هرگونه سوالی دارید می توانید به سایت ما مراجعه کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

تل ضایعات، بهترین مرکز خرید ضایعات الکترونیکی در تهران

ما خریدار همه نوع ضایعات الکترونیکی شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید:

 

 

دفع صحیح و خرید ضایعات الکترونیکی تهران

زباله های الکترونیکی که در نهایت به طور معمول به همراه سایر زباله ها محل دفن زباله های برده می شوند سمی تر از زباله های معمولی هستند. آنها هوا را با مواد سمی مانند بخار جیوه آلوده می کنند. منطقی است که این امر بر سلامتی انسان نیز تاثیر منفی میگذارد ، زیرا مواد سمی در هوا ، خاک و حتی آب وجود دارد. تنها راه نجات از این مشکلات دفع صحیح و بازیافت آن است.

تل ضایعات خریدار ضایعات الکترونیکی تهران است و  آماده شرکت در مزایده ضایعات الکترونیکی تهران در اداره ها و کارخانه ها و همچنین مراکز فروش و تعمیر انواع مختلف قطعات الکترونیکی است و می تواند آن ها را با قیمت بسیار بالایی از شما خریداری نماید.

 خرید ضایعات الکترونیکی تهران که می تواند شامل انواع وسایل دست دوم ، کارکرده و مازاد بر نیاز سازمان ها و شرکت ها و کارخانه باشد با قیمت مناسب توسط مجموعه ما خریداری می شود.

بازیافت ضایعات الکترونیکی و یا بازیافت ضایعات قطعات الکترونیکی دستگاه های مختلفی چون تلفن ، گوشی ، لپ تاپ ، رادیو و هر وسیله برقی توسط شرکت ما در تهران انجام می گیرد. همچنین افرادی که این قطعات را دارند یا آن ها را جمع آوری می کنند می توانند به مرکز خرید قطعات الکترونیکی تل ضایعات مراجعه نمایند.

مزایده ضایعات الکترونیکی تهران

محموعه ما در کلیه این مزایده های خرید ضایعات الکترونیکی شرکت خواهد کرد و چنانچه قصد فروش و یا به مزایده گذاشتن اقلام قدیمی شرکت خود را داشته باشید می توانید از شرکت ما کمک بگیرید. توجه داشته باشید که مسئولین شرکت به منظور جلب رضایت مشتریان انواع اقسام محصولات مختلف را در لیست خرید خود جای داده اند و به عبارتی هرآنچه که به آن نیاز ندارید را می توانید به مرکز خریدار ضایعات الکترونیکی تهران بفروشید.

بازیافت ضایعات الکترونیکی تهران

بدون وجود مرکز خرید ضایعات الکترونیکی تهران زباله های الکترونیکی می توانند به عنوان یک مشکل جدی در نظر گرفته شوند. وسایل الکترونیکی و برقی  علی رغم اینکه حاوی فلزات ارزشمند و سایر اجزای قابل بازیافت است ، به سریع ترین و بزرگترین جریان تولید زباله در کل جهان تبدیل شده اند.

مواد سمی زیادی در زباله های الکترونیکی وجود دارد. برای مثال جیوه که یک ماده سمی است به وفور در تجهیزات الکترونیکی مختلف یافت می شود و انتشار آن در محیط می تواند سلامتی انسان را تهدید کند.

فرسوده شدن وسایل الکترونیکی قدیمی می تواند فضای زیادی را در خانه های ما اشغال کند. دور انداختن آن طبق قانون و عقل امکان پذیر  نیست زیرا می تواند  به طبیعت آسیب برساند.

به نظر می رسد راه نجات از این معضل بسیار ساده است. بهتر است این وسایل و زباله ها را برای بازیافت بفرستیم .: دادن ابزارها برای بازیافت. همچنین  بسیاری از مراکز تعمیر لوازم برقی و همچنین تعمیرگاه های موبایل و … دارای قطعات الکترونیکی مختلفی هستند.

این مراکز و تعمیرگاه ها می توانند به منظور فروش این قطعات با تل ضایعات تماس گرفته و ما در کمترین زمان با آن ها تماس می گیریم و به خرید ضایعات برد الکترونیکی و دیگر ضایعات از این مراکز با قیمت بالا و مناسب اقدام می کنیم. با سپردن  ضایعات الکترونیکی خود به شرکت تل ضایعات ، می توانید مطمئن باشید که ضایعات تحویل شده به مجموعه ما به طبیعت و سلامتی دیگران آسیب نمی رساند.

تمام تجهیزات مونتاژ شده و برد ها و ضایعات الکترونیکی طبق قوانین بازیافت در مجموعه ما  بازیافت می شوند. بازیافت و خرید ضایعات الکترونیکی تهران  می تواند تا حد زیادی از آلوده شدن محیط زیست زندگی ما به این مواد جلوگیری نماید.

قیمت ضایعات الکترونیکی تهران

قیمت یکی از اصلی ترین مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. هر یک از انواع ضایعات ها بستگی به شرایط و جنسی که دارند قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر خواهند داشت و نمی توان رقم خاصی برای آنها در نظر گرفت.

اما اینکه خرید ضایعات الکترونیکی تهران چه قیمتی را برای خرید ضایعات شما در نظر گرفته است مهم خواهد بود و باید از آن اطلاع داشته باشید. هر یک از قطعات الکترونیکی بر حسب ساختار خود میزان قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند.

پس بهتر است برای اطلاع از قیمت دقیق آن با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید. توجه داشته باشید این مجموعه خریدار ضایعات نقدی می باشد یعنی کلیه خرید های شرکت ما به صورت نقدی خواهد بود.

تل ضایعات، بهترین مرکز خرید ضایعات الکترونیکی در تهران

ما خریدار همه نوع ضایعات الکترونیکی شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید:

[vc_column_text

خدمات

ضایعات الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.