خرید روغن ترانسفورماتور


یکی از مجموعه‌ هایی که به خرید روغن ترانسفورماتور و یا روغن های ترانسفورماتور می پردازد، مرکز تل ضایعات می باشد. این مرکز انواع و اقسام روغن های ترانس را در نوع روغن کارکرده، سوخته، مازاد بر نیاز و نو خریداری کرده و قیمت بالایی برای آن ها پرداخت خواهد کرد.

 

خرید روغن ترانسفورماتور کار کرده یا مازاد بر نیاز

این مرکز به خرید روغن ترانس در انواع مختلفی می‌ پردازد. شاید تاکنون نام روغن ترانس را شنیده باشید.

روغن های ترانس انواعی از روغن های صنعتی هستند که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می ‌گیرند و دارای خاصیت ها و کاربرد های گوناگونی می باشند. ولی نکته مهم این است که این روغن ها تاریخ مصرف داشته و پس از مدتی به خصوص برای استفاده در قطعات الکترونیکی گران قیمت قابل استفاده نبوده و باید تعویض شوند.

مجموعه تل ضایعات مجموعه ‌ای است که خریدار روغن ترانس در انواع مختلف بوده و هر مدلی از روغن های ترانس را خریداری خواهد کرد. این مجموعه که خریدار روغن ترانسفورماتور و یا روغن ترانس می باشد، خریدار روغن سوخته ترانس بوده و روغن هایی را خریداری خواهد نمود که توسط صنایع مختلف دیگر قابل استفاده نیستند و کاملا سوخته محسوب می ‌شوند.

البته برخی از آن ها هم وجود دارند که روغن های ترانس خود را که نوعی کارکرده محسوب می شوند به فروش می رسانند که در بعضی از صنایع باز هم می توان از این روغن ها استفاده نمود. مجموعه تل ضایعات خریدار روغن ترانس کارکرده بوده و برای آن بهای بالایی پرداخت می ‌کند.

علاوه بر خرید روغن ترانس دسته دو توسط این مرکز، روغن هایی که کاملاً سالم هستند نیز خریداری خواهند شد و به نوعی می توان گفت تل ضایعات خریدار روغن ترانس مازاد بر نیاز است و روغن های اضافی در صنایع مختلف و روغن هایی که کاملاً سالم هستند را نیز از شما می خرد.

این مرکز خرید روغن ترانسفورماتور با فعالیت گسترده خود در زمینه خرید روغن ترانسفورماتور کارکرده و خرید روغن ترانسفورماتور دسته دو و همچنین روغن های ترانسفورماتور دیگری شامل روغن های نو، سوخته، مازاد بر نیاز، کار کرده و سالم بسیار موفق عمل کرده و جزء بهترین خریدار روغن ترانسفورماتور در تهران می باشد. این مرکز همچنین برای انواع روغن هایی که خریداری می نماید بهای بسیار بالایی نسبت به مراکز دیگر پرداخت خواهد کرد.

خرید انواع روغن ترانسفورماتور کار کرده یا مازاد بر نیاز

ما خریدار همه نوع روغن ترانسفورماتور شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید:

 

 

 

بهترین مرکز خرید و فروش روغن ترانس

همان طور که در متن های بالا به آن اشاره شد، یکی از مراکز خرید روغن ترانس و خرید روغن سوخته مجموعه ضایعات می باشد. روغن ترانس توسط صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که از آن ها می توان به خودرو سازی و ماشین آلات سنگین اشاره نمود.

همچنین قطعات ترانس و یا ترانسفورماتور از این روغن ها استفاده کرده و در برابر بسیاری از عوامل آسیب زا محافظت می شوند. روغن های ترانس جزء روغن های کاملاً صنعتی محسوب می‌ شوند که با خاصیت های منحصر به فرد خود در صنایع مختلف قابل استفاده بوده و به همین دلیل میزان عرضه و تقاضای صنایع مختلف نسبت به تولید و فروش چنین روغن هایی بسیار بالا می باشد.

به همین دلیل است که میزان تولید این روغن ها بسیار گسترش یافته و همچنین میزان ضایعات این روغن ها که همان روغن های سوخته و یا کار کرده است، بسیار افزایش یافته است.

به همین دلیل باید مراکز مختلفی وجود داشته باشند که به خرید و فروش این روغن ها بپردازند. همان طور که مراکزی برای فروختن این روغن ها به صنایع مختلف وجود دارند مراکزی نیز باید وجود داشته باشند که بتوانند روغن های سوخته، کار کرده و یا ضایعاتی روغن ها را از این صنایع دریافت نمایند. زیرا این روغن ها را نمی توان در محیط زیست رها کرد. چون ممکن است خطرات جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

 

خریدار روغن ترانسفورماتور صنعتی

مراکزی مانند تل ضایعات که به خریدار روغن صنعتی ترانسفورماتور می پردازند انواع و اقسام این روغن ‌ها را خریداری کرده و با قیمت بالایی از آن ها استقبال می‌ کنند. ولی مجموعه تل ضایعات به فروش هیچ گونه روغنی اعم از روغن های صنعتی و یا روغن های خوراکی نپرداخته و فقط در حیطه خرید روغن ترانس فعالیت می نماید و هیچ گونه فعالیتی در حوزه فروش روغن ترانسفورماتور نخواهد داشت و واژه فروش برای افرادی به کار می رود که قصد فروش انواع روغن ترانسفورماتور را به مجموعه تل ضایعات دارند.

انواع روغن های ترانسفورماتور 

مجموعه تل ضایعات از مجموعه هایی است که در حیطه خرید ضایعات و خرید روغن ترانس در کشور به فعالیت پرداخته و به صورت حضوری و غیر حضوری انواع و اقسام روغن های ترانس را خریداری می نماید. اگر قصد فروش این روغن‌ ها را دارید می توانید با مجموع تل ضایعات ارتباط برقرار کرده و روغن های مورد نظر خود را به این مجموعه به فروش برسانید.

مزیت این مجموعه این است که نسبت به مجموعه های دیگر قیمت بسیار بالاتری برای روغن های شما پرداخت خواهد نمود. ضمن این که این مجموعه انواع و اقسام روغن های ترانسفورماتور را خریداری می نماید. همان طور که می دانید روغن های ترانسفورماتور در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می ‌گیرند. این روغن ها در دستگاه‌ های مختلف ویژگی های خاصی داشته و دارای غلظت خاصی هستند.

هنگامی که این روغن ‌ها آلودگی های بسیار زیادی را جذب کنند غلظت آن ها زیاد می ‌شود و رنگ آن ها نیز کاملاً تیره خواهد شد که به آن ها روغن های برگشتی و یا روغن های سوخته می گویند. با وجود فیلتر پذیر بودن چنین روغن هایی، استفاده از آن ها به صورت کار کرده و یا دست دوم که کمی که از کیفیت خود را از دست داده است.

دیگر برای برخی از قطعات مورد استفاده نیست و بهتر است این قطعات از روغن های کاملاً سالم و نو استفاده کنند. مرکز خرید روغن ترانس تل ضایعات انواع روغن های سوخته را در کنار روغن های دیگری مانند کارکرده، مازاد بر نیاز، سالم، دست دوم و سایر روغن ها خریداری خواهد نمود و برای هر کدام از آن ها قیمت بالایی پرداخت خواهد کرد.

 

 مشخصات روغن ترانسفورماتور 

روغن ترانسفورماتور از روغن های صنعتی بوده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این روغن ها به قدری بالا است که حتی از سوخته این روغن ها نیز در صنایع مختلفی مانند قالب سازی, در ساختمان های مختلف استفاده می شود.

روغن های ترانسفورماتور به دلیل خاصیت روان سازی خود می ‌توانند برای قطعات دستگاه‌ های مختلفی استفاده شوند. قطعاتی که دارای قیمت بسیار بالایی هستند و از حساسیت بالایی برخوردار می باشند حتماً باید از روغن های ترانسفورماتور استفاده کنند تا در برابر عوامل مانند سایش و خوردگی، حرارت بالا، اشتعال و بسیاری از عوامل دیگر محافظت شوند تا هیچ گاه آسیب نبینند.

زیرا روغن های رکتیفایر و یا روغن های ترانسفورماتور خاصیت خنک کنندگی داشته و نقطه اشتعال آن ها در کنار نقطه حرارت آن ها بسیار بالا می باشد. ضمن این که این روغن ها آلودگی های محیط را به خود جذب کرده و آن ها را در قسمتی جمع آوری می نمایند و به همین دلیل امکان تخریب و آلودگی قطعات مختلف به کلی کاهش خواهد یافت.

 

قیمت روغن ترانس

مجموعه تل ضایعات دارای مزیت های بسیار زیادی است که یکی از این مزیت ها گستردگی فعالیت این مجموعه خواهد بود که از علت این گستردگی ها می ‌توان به روش فروش روغن به صورت حضوری و غیر حضوری به این مرکز را نام برد.

از دیگر مزیت‌ های بسیار مهم در این مرکز، قیمت روغن ترانسفورماتور در این مرکز بوده که نسبت به مراکز دیگر بسیار بالاتر است. افرادی که قصد فروش روغن های خود به این مجموعه را دارند می توانند قیمت های بالایی را به ازای ارائه روغن های خود دریافت نمایند.

روغن های ترانس در انواع متفاوتی وجود دارند و همچنین کیفیت های مختلفی مانند سوخته، کارکرده، مازاد بر نیاز و سالم برای آن ها وجود خواهد داشت که هر کدام از آن ها توسط این مرکز خرید خریداری می‌ شوند. قیمت روغن ترانس رکتیفایر نیز با توجه به کیفیت خود میزان بالایی بوده و افراد می ‌توانند هزینه بالایی برای فروش روغن های خود به دست بیاورند.

خرید انواع روغن ترانسفورماتور کار کرده یا مازاد بر نیاز

ما خریدار همه نوع روغن ترانسفورماتور شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید:

خدمات

روغن ترانسروغن ترانسفورماتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.