مزایده ضایعات کامپیوتر


از دیگر ضایعاتی که در آلودگی محیط زیست نقش بسیاری دارند می توان به ضایعات کامپیوتر اشاره کرد. با توجه به این که این ضایعات تولید کننده سموم خطرناک اند،جمع آوری و بازیافت آنها بسیار با اهمیت است.بنابراین مجموعه تل ضایعات، با جمع آوری ضایعات کامپیوتر سعی بازیافت آنها دارد.بازیافت توسط این مجموعه با توجه به استاندارد های موجود صورت میگیرد. پس دیگز نیازی نیست در مزایده ضایعات کامپیوتر شرکت کنید مجموعه ما تمام ضایعات شما را یکجا خریداری می نماید

 

ضایعات کامپیوتر شامل چه موادی می شود؟

ضایعات کامپیوتر به طور عمومی به جهت این که سمی اند و محیط زیست را در معرض آلودگی قرار می دهند، توسط مراکزی همچون تل ضایعات از مزایده تجهیزات کامپیوتری خریداری شده و آماده بازیافت می کنند. به معنای دیگر کلیه لوازم و تجهیزاتی که موجب تولید سموم در محیط زیست می شوند، تحت مزایده ضایعات کامپیوتر به فروش گذاشته می شود تا توسط این مجموعه ها گردآوری شوند.

از جمله این مواد مضر می توان به  کروم، دی اکسید کربن، ایزوتوپ های جیوه، ایزوتوپ های رادیواکتیو، کادیوم و پلی کلروها اشاره کرد. از دیگر ضایعات کامپیوتر می توان به مدار های الکتریکی اشاره کرد. این مدارها جهت چاپ در کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرند که دارای مواد و ضایعات سمی اند.

قلع لحیم کاری و مقدار زیادی سرب از جمله ضایعات اشاره شده است. این مواد با پخش شدن در هوا به وسیله سوزاندن و نفوذ در آب های زیرزمینی باعث آلودگی آلودگی محیط زیست می شوند.برخی از مواد ضایعات کامپیوتر که از سیستم های قدیمی به دست می آیند عبارت اند از  برد مادر، کیبورد، موس، هارد، کیس، کارت گرافیک، هارد،کارت گرافیک و تمام قطعات داخلی کیس. توجه داشته باشید که در اکثر مواقع این قطعات یا سوخته اند و  یا آسیب دیده اند.

مزایده ضایعات کامپیوتر رو فراموش کنید!

ما خریدار انواع ضایعات کامپیوتری شما به صورت یکجا و با بالاترین قیمت هستیم!

 

 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید:

 

 مزایده لوازم کامپیوتر اسقاطی

همان گونه که اشاره شد مزایده قطعات مستعمل کامپیوتر و بازیافت آنها در نگه داشتن سالم محیط زیست نقش بسیار مهمی دارد. همچنین فروش ضایعات کامپیوتر در مزایده قطعات کارکرده کامپیوتر برای بازیافت دوباره موجب استفاده مفید دیگر از آنها خواهد شد اما همانطور که می دانید شرکت در مزایده زمان بر و کار پیچیده ای است و همچنین با قیمت مناسبی قطعات خریداری نمی شود

ضایعات کامپیوتری که قابل بازیافت هستند به طور مثال پلاستیک موجود در ضایعات کامپیوتر و همچنین وسایل الکترونیکی دیگر قابل بازیافت بوده و می توان آن را دوباره مورد استفاده قرار داد. با این روند می توان در تولید و ساخت رایانه های مدرن جدید هزینه های تولیدی را به طور چشمگیری کاهش داد. بنابراین اگر موسسه و شرکت شما دارای ضایعات کامپیوتر است، می توانید بدون حضور در مزایده اقلام ضایعات کامپیوتر تمام صضایعات خود را به صورت نقدی و یکجا بفروشید.

مجموعه تل ضایعات کار را برای شما عزیزان راحت و ساده تر کرده است. با تماس با این مجموعه دیگر نیاز نخواهد بود در  مزایده قطعات کارکرده کامپیوتر شرکت کنید. زیرا این مجموعه بدون شک با بهترین قیمت نسبت به سایر شرکت ها ضایعات کامپیوتر شما را خریداری خواهد کرد.بنابراین دیگر نیاز به شرکت در مزایده کامپیوتر اسقاطی نخواهد بود و شما خواهید توانست بی دردسر به فروش ضایعات خود بپردازید.

 

نحوه بازیافت ضایعات کامپیوتری توسط مجموعه تل ضایعات

در این قسمت از مقاله ما بر نحوه بازیافت ضایعات کامپیوتر خواهیم پرداخت و مزایای آن را بیان خواهیم کرد. ضایعاتی که در مزایده قطعات خراب کامپیوتر به فروش گذاشته می شوند، در ابتدا توسط مجموعه تل ضایعات گردآوری شده و سپس به روش قالکاری با مس و الکترولیز بازیافت می شوند.

این روش یکی از روش های بازیافت محصولاتی است که از جنس پلاتین، طلا و نقره اند. طرز بازیافت این قطعات گردآوری شده از مزایده قطعات کامپیوتر به صورت این صورت است. در ابتدا کارکنان این مجموعه به جداسازی قطعات مختلف ضایعات کامپیوتری می پردازند و آنها را براساس جنس که پلاتین، نقره و پالادیوم اند بازیافت می کنند.

در مرحله دوم این ضایعات به همراه مس در کوره ذوب قالکاری جهت ذوب قرار داده می شوند که پس از ذوب قرص مسی یا شمش از آن حاصل می شود. در این مرحله وقت آن است که قرص مس توسط دستگاه الکترولیز به پودر تبدیل شود.این پودر ارزشمند دوباره ذوب می شود تا در قالکاری مورد استفاده قرار گیرد. در مرحله آخر آندی نجن با ترکیب تیزاب و اسید به مواد ارزشمندی تبدیل می شود. برخی از مزایای بازیافت به این روش به شرح زیر است:

  •  کاربردی بودن محصولات نهایی تولید شده توسط این فرایند
  • عدم ایجاد مشکل برای محیط زیست
  •  بازدهی بالای فرایند الکترولیز،
  • میزان پسماند باقیمانده بسیار پایین

خرید ضایعات کامپیوتر توسط مجموعه تل ضایعات

 مهم ترین موضوع که در زمان شرکت در مزایده ها مطرح می شود سوالاتی از این مدل می باشد که  آیا قطعات کامپیوتر به فروش رسیده در مزایده قطعات قدیمی کامپیوتر بازیافت می شوند یا خیر؟ زیرا در غیر این صورت محیط زیست ما در معرض خطر قرار خواهد گرفت. بنابراین شما نیازمند یک مجموعه ای هستید که بدون شرکت در مزایده قطعات سوخته کامپیوتر و بدون احساس نگرانی در مورد بازیافت آن ها به فروش ضایعات خود بپردازید.

از این رو شما می توانید بدون شرکت در مزایده کامپیوتر دست دوم توسط شرکت تل ضایعات به فروش تمامی قطعات کامپیوتر خود بپردازید. این مجموعه ضایعات شما را یک جا خواهد خرید و قیمت منصفانه ای را نسبت به  قیمت مزایده ضایعات کامپیوتر به شما پیشنهاد خواهد داد.

شاید به هنگام شرکت در مزایده کامپیوتر دست دوم و مزایده مادربرد سوخته پول شما به صورت نقدی پرداخت نشود. ولی این مجموعه در حین تحویل ضایعات پول شما را به صورت نقدی تحویل خواهد داد. بهتر است اطلاع داشته باشید که قیمت این ضایعات می تواند بر اساس نوع آنها متفاوت باشد. بنابراین پیشنهاد ما این است که با ما به وسیله شماره های موجود در این سایت تماس گرفته و از قیمت های واقعی اطلاع بدست بیاورید.

این مجموعه پول آن را به صورت نقدی در همان لحظه پرداخت می کند، قیمت ضایعات کامپیوتر با توجه به نوع و تعداد آن  متفاوت است. به همین دلیل قیمت ثابتی برای آن ها وجود ندار شما کاربران عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت  واقعی ضایعات کامپیوتر می توانید از طریق تماس تلفن اطلاع لازم را بدست آورید. به طور کلی این مجموعه تل ضایعات از معتبر ترین مراکز خرید ضایعات در شهر تهران می باشد

مزایده ضایعات کامپیوتر رو فراموش کنید!

ما خریدار انواع ضایعات کامپیوتری شما به صورت یکجا و با بالاترین قیمت هستیم!

 

 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید:

خدمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.