خریدار ضایعات چدن


چدن یک آلیاژ از آهن و فولاد می باشد که درصد کربن بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند و مصرف عمده آن به بهره وری صنعتی مثل تولید ماشین آلات بسیار بزرگ قطعات خودرو برمی‌گردد. به همین علت می‌توان مدعی بود که بالاترین تولید ضایعات چدن به شرکت های صنعتی مربوط است که در اثر تخریب دستگاه ها و خراب شدن قطعات حاصل می‌ گردد. چدن به علت داشتن عناصر گوناگون نسبت به آهن درصد خوردگی پایین تری دارد می‌ توان از راه بازیافت آن، بازگشت سرمایه مناسب تری را تصور کرد. البته میزان ضایعات چدن نسبت به قراضه آهن بسیار پایین تر می باشد. تل ضایعات خریدار ضایعات چدن در تهران می باشد.

فلز چدن از ترکیب فلز های آهنی که در درون خود از کربن و سیلیسیم بهره می برند، ساخته شده است که حجم کربن آن ها بیش از 2.4 است. معمولا بین 3 الی 4.5 درصد کربن در داخل خود دارند. هم چنین امکان دارد طبق کاربرد عناصر دیگری مانند کروم، منگنز، و غیره داشته باشند. چدن ها نسبت به فولادها راحت تر ذوب شده چراکه نقطه ذوب آن ها کمتر است به طور تقریبی بین 1150 تا 1300 درجه سانتی گراد می باشد. پس ذوب و ریخته گری چدن ها امری آسان و سهل است، ولی چدن ها فلزاتی ترد و شکننده هستند که کار با آن ها را کمی دشوار می سازد. ساده ترین شیوه تولید و ساخت قطعات چدنی ریخته گری می باشد.

 

بهترین مرکز خرید ضایعات چدن در تهران

ما خریدار همه نوع ضایعات چدن شما هستیم!

 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید:

 

بهترین خریدار ضایعات چدن در تهران

خرید ضایعات چدن معمولا در بازار ضایعات به دو دسته بزرگ اصلی به نام ضایعات درشت چدن و ضایعات ریز چدن تقسیم می گردد. گفتنی است ضایعات سفاله چدن یا سوفاره چدن از تراشکاری چدن ها تولید شده که این ها خود از انواع ضایعات چدن محسوب می شوند. تل ضایعات یکی از بهترین مراکز فعال خریدار ضایعات چدن در تمام نقاط شهر تهران می باشد.

 

ما خریدار همه نوع ضایعات چدنی شما هستیم.

 

خرید و فروش ضایعات چدنی

خرید و فروش ضایعات چدن امری آسان بوده که طی آن آسودگی و فراغ خاطر برای فروشنده را به همراه خواهد داشت چرا که ضایعات چدن ضمن جاگیر بودن و اشغال بخشی از انبار به محیط زیست نیز صدمات جبران ناپذیری را وارد می کند. اگر به دنبال فروش ضایعات چدن خود هستید مجموعه تل ضایعات از فعال ترین مراکز خرید انواع ضایعات در شهر تهران می باشد.

این شرکت می تواند قیمت خرید ضایعات چدن را برای مشتریان محترم تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهد چرا که بر تعهد خود که همان مشتری مداری هست پایدار بوده و رضایت مشتری از سود اهمیت بیشتری دارد. این مجموعه به طور کلی در زمینه خرید ضایعات مس فعالیت دارد.

 

 تقسیم بندی چدن ها

یک روند ساده و رایج برای تقسیم بندی چدن ها، صورت ذرات گرافیت در بافتار چدن و رنگ نمای سطح مقطع شکست آن ها است. بر این اساس می توان چدن ها را طبق موارد زیر به چهار دسته تقسیم کرد:

  • چدن سفید
  • چدن خاکستری
  • چدن نشکن یا گرافیت کروی
  • چدن مالیبل یا چکش خوار

چدن سفید

چدن های سفید از حجم کربن کمتر و سرعت سرد کردن بالاتری تشکیل می شوند. رنگ این نوع چدن سفید بوده و در صنایع مختلفی از جمله ماشین سازی به کار برده می شود.

 

چدن مالیبل

این فلز خود یکه و تنها چکش خوار بوده و از نوع چدن های هیپو بیوتیکی کم آلیاژی یا غیر آلیاژی هستند. ایجاد گرافیت های کره ای فشرده و عملیاتی که روی آن صورت می پذیرد، آن را برای کارهای سخت و دشوار فراهم می سازد.

 

چدن نشکن

چدن نشکن که نام دیگر آن‌ داکتیل است زمینه فریتی پرلیتی یا هر دو با کره ای دارد که این مواد باعث می گردد تا چدن نشکند. زمانی که در فرآیند انجماد قرار می‌گیرد کربن آن به شکل گرافیتی و کره ای یا گلوله تولید می شود.

 

انواع ضایعات چدنی

خرید ضایعات چدن به بخش های مختلفی تقسیم می شوند این تقسیم بندی در زمان فروش ضایعات چدنی و یا خرید آن ها به شدت نیاز است. انواع ضایعات آن در ادامه عنوان شده اند:

  • بدنه سیلندر ریز
  • کلاچ
  • میل بادامک
  • کاسه چرخ
  • و غیره

مواد اصلی بازیافت چدن

مواد اولیه به کار برده شده در بازیافت چدن، انواع ضایعات چدن بوده که این ضایعات از سرتاسر کشور گردآوری شده و به کارخانه های ذوب چدن انتقال پیدا می کنند. قراضه های چدن گردآوری شده به صورت قطعات صنعتی، خودرویی، وسایل خانگی و غیره می باشد. پس برای ایجاد توانایی ذوب در این ضایعات می بایست ابعاد آن ها به اندازه ای که تبدیل شود که قابلیت انتقال به کوره را داشته باشد. این موضوع توسط برشکاری قطعات بزرگ انجام می گردد.

ذوب و تولید آلیاژ ضایعات چدن

ضایعات جدا شده به کوره پاتیلی انتقال پیدا کرده و در آن قسمت ذوب به منظور ریخته گری آماده می شود.  جنس ضایعات منتقل شده به کارخانه از لحاظ ترکیب شیمیایی بسیار تفاوت دارد به همین جهت برای تولید آلیاژی که توانایی کاربرد در صنعت را داشته باشد، می بایست بعضا مداخلاتی در ترکیب فلز صورت گیرد که این موضوع تحت عنوان تولید آلیاژ چدن نامگذاری شده است.

 

سنجش ارزش ضایعات چدن ریز با ضایعات چدن درشت

به طور معمول ضایعات چدن درشت با ضایعات چدن ریز اختلاف قیمت بسیار کمی داشته اند به گونه ای که می توان از این مورد چشم پوشی کرد. ولی به طور کلی معمولا قیمت ضایعات استیل از قیمت ضایعات چدن بالاتر است. موارد گفته شده به بهره وری و بازیافت آن ها بستگی دارد و بیان کردن قیمت خرید ضایعات چدنی امری دشوار می باشد که علت آن هم پیش از این ذکر شد.

 

ضایعات چدن چگونه تولید می شوند؟

موقعی که چدن ساخته شده از آن در تولید به کار برده می شود و انواع لوازم ، دستگاه ها، تجهیزات و ماشین آلات خاص از چدن ساخته می‌ شوند. این لوازم از عمر مفید نسبتا بالایی بهره می برند ولی تحت تاثیر شرایط محیطی  و در اثر ضربه دیدن یا هر فعالیت دیگری به ضایعات تبدیل شده که ضایعات مجدد قابلیت بازیافت را داشته و می‌توان بعد از بازیافت و تولید دوباره آن را بازیافت نمود و در صنایع گوناگون از آن ها استفاده نمود و در امتداد تولید آن ها را به کار برد.

 

قیمت خرید ضایعات چدن

قیمت خرید ضایعات چدن، ضایعات آهن و همچنین فلزات دیگر در اثر بروز عوامل بسیاری نوسان پیدا میی می کند، به همین علت است که اطلاع از آخرین تعرفه این محصول در صنعت فولاد یک امر ضروری محسوب می شود. بهره وری بسیار زیاد این محصول به عنوان ماده اولیه در بیشتر محصولات، اهمیت ضایعات آهن را چند برابر می‌ نماید، به گونه ای که کارشناسان این بازار این چنین می‌گویند:

“بازیافت ضایعات فلزی به علت تاثیر قابل توجه در کاستن هزینه‌ های تولید و نگهداری از محیط زیست از ارزش به خصوصی در برنامه‌های کلان کشور و همچنین فعالان این حوزه برخوردار است. با بیان موارد مذکور وجود یک پایگاه به‌روز قیمت خرید ضایعات چدن، قراضه آهن و فلزات دیگر ارزش بسزایی به همراه خواهد داشت.”

عوامل کثیری از قبیل جنس، نوع، آلیاژ، شیوه بسته ‌بندی بر تعرفه این تولیدات تاثیرگذار هستند، گفتنی است قیمت روز ضایعات را می توانید در صفحه وابسته به هر کدام از انواع آن مشاهده نمایید. آهن ضایعات پرس شده و پرس نشده یکی از گونه های دسته ‌بندی این محصول محسوب می شوند و قیمت درب کارخانه هر یک از مدل های متنوع این تولیدات را می‌توانید در این صفحه دیدن کنید.

قیمت روز ضایعات چدن به طور کیلویی در دسته‌های روغنی، سنگین، سبک، سوپر ویژه، ویژه و چدن مخابره می‌ گردد. البته قابل ذکر است که اطلاعات این صفحه فقط به قیمت ضایعات فلزی خلاصه نشده و قیمت آنلاین ضایعات چدن، آلومینیوم، استیل، روی و همچنین قیمت ضایعات ورق گالوانیزه، ورق روغنی، مس، حلب، قلع و سایر فلزات در صفحه وابسته به هر کدام درج می گردد.خرید ضایعات چدن نسبت به خرید ضایعات فلزی و آهن از وسعت کمتری برخوردار می باشد.

 

مرکز خریدار ضایعات چدن  تل ضایعات

بعد از آگاهی یافتن از قیمت محصول مد نظر خود می‌توانید برای مشاوره در عرصه انتخاب مناسب با شماره 09190301130  تماس بگیرید و پس از انجام مشاوره با کارشناسان مجرب تل ضایعات، سفارش محصول مد نظر خود را صورت دهید. هم چنین برای راحتی در خرید ضایعات می‌توانید سفارش خود را با هماهنگی کارشناسان ثبت کرده تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل کنند. نکته قابل ذکر این است که امکان درخواست فروش ضایعات در همه شهرهای ایران مانند اصفهان، شیراز، مشهد و غیره وجود دارد. تل ضایعات امکان تحویل کالا در همه شهرهای ایران را در اختیار شما می گذارد.

بهترین خریدار ضایعات چدن در تهران

ما خریدار همه نوع ضایعات چدن شما هستیم!

 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید:

خدمات

چدنضایعات چدنضایعات چدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.