خرید ضایعات منزل


حتما برای شما هم پیش آمده است که صبح جمعه با صدای بلند بلدگوهای ضایعاتی از خواب بیدار می شوید که حسابی آرامش و خواب شما را برهم می زند، صدای دلخراش و بلند آن ها واقعا قابل تحمل نیست. اینطور نیست؟ اما به هر حال در تمام خانه ها همیشه یک سری ضایعاتی وجود دارد که نمی دانیم با آن ها باید چیکار کنیم و به دلیل فضای کمی که در خانه ها وجود دارد صاحب خانه مجبور است که وسایل و ضایعات اضافی را دور بریزد. به همین دلیل بسیاری به دنبال یک مرکز خرید ضایعات منزل می گردند ما به شما  مجموعه تل ضایعات معرفی می کنیم  این مرکز جهت راحتی شما عزیزان تمام ضایعات منزل شما را یکجا خریداری می کند. تل ضایعات مرکز خرید ضایعات در شهر تهران می باشد.

ما خریدار همه نوع ضایعات منزل شما هستیم!

ما خریدار همه نوع ضایعات منزل شما هستیم!

 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید:

 

خرید ضایعات منزل تهران

خریداران ضایعات منزل  اکثراً لوازم و قطعاتی که دیگر قابل استفاده نمی باشد خریداری می کنند. ضایعات به وسایلی گفته می‌شود که ویژگی محصول سالم را ندارند و تنها دارای ارزش فروش هستند. ضایعات می‌تواند انواع لوازم جانبی اتومبیل ها، بعضی لوازم منزل مصالح ساختمانی و حتی مواد دور ریخته شده باشد. این موارد همگی قابلیت بازیافت دارند مانند زباله ها و باعث می شود که ارزش قابل توجهی داشته باشند. تل ضایعات یکی از فعال ترین مجموعه های خرید ضایعات در شهر تهران می باشد این مجموعه به صورت حرفه در زمینه خرید ضایعات منزل نیز فعالیت دارد.

 ضایعات کلاً به چند دسته تقسیم بندی خواهد شد در میان آنها اگر جستجو کنید میتوانید ضایعات منزل را هم ببینید. این ضایعات عبارتند از:

  • ضایعات فلزی منزل 
  • ضاعیات غیر فلزی منزل 
  • ضایعات الکترونیکی منزل 

 

خرید ضایعات پلاستیکی منزل

در منزل همه ما تعداد زیادی ضایعات پلاستیکی وجود دارد که فضای زیادی را اشغال کرده اند، برای خلاص شدن از دست تمام ضایعات پلاستی موجود در منزل بهترین کار تماس با یک مجموعه خرید ضایعات خانه می باشد.

مجموعه تل ضایعات می تواند با خرید ضایعات پلاستیکی کمک زیادی به محیط زیست کند. شما می توانید انواع ضایعات پلاستیکی مانند بطری های آب معدنی و نوشابه های گازدار را جداگانه در یک گوشه قرار داده و به ضایعات با بالاترین قیمت ممکن بفروشید. این کار باعث می شود که ضایعات پلاستیکی وارد زباله ها نشوند و در محیط زیست رها نگردند. مجموعه‌ تل ضایعات مفتخر است که انواع ضایعات پلاستیکی را پس از خریداری بازیافت کرده و مواد با ارزشی مانند وسایل زیر را تولید کند.

  • تولید روکش سیم
  • ساخت فوم عایق ساختمانی
  • قابلیت ساخت انواع چمن های فوتبال و گلف
  • قابلیت ساخت بسته بندی مواد غذایی با گرانول ضایعات
  • ساخت لوازم موسیقی
  • ساخت صندلی های اداری پلاستیکی
  • تولید الیاف از بطری و به کارگیری آن در صنعت فرش
  • انجام محصولات هنری با جمع کردن ضایعات پلاستیکی

خرید ضایعات فلزی منزل 

 ضایعات فلزی به هر فلزی گفته خواهد شد که دیگر عمرش به آخر رسیده و هیچگونه کاربردی ندارد این ضایعات از آهن گرفته تا استیل، چدن، آلومینیوم، مس، برنج، سرب و روی هستند و به صورت خام به فروش میرسند و در کارخانه‌های مختلف بازیافت خواهند شد. جنس ضایعات فلزی به نوع مواد اولیه بکار رفته شده در آن ها بستگی زیادی دارد.

ضایعات غیر فلزی شامل تمام مواد پلاستیکی، پلیمری، لاستیک، شیشه، کاغذ، کارتن، چوب و تخته هستند معمولا به صورت عمده خرید و فروش خواهد شد، یا حتی ممکن است لوله های پلاستیکی و بطری های پلاستیکی باشند که بر اساس جنس متفاوت هستند.  ضایعات الکترونیکی و الکتریکی تقریباً به تمام وسایلی گفته خواهد شد که به نوعی با برق سروکار دارند. به طور کلی این مجموعه در زمینه خرید ضایعات فلزی نیز فعالیت دارد.

خرید ضایعات الکترونیکی منزل

مجموعه تل ضایعات همچنین مفتخر انواع زباله های الکترونیکی را جمع‌آوری کرده و با قیمت بالا و مناسب از مشتریان خود بخرد و از آنها مواد باارزشی پس از بازیافت بسازد. تل ضایعات به خوبی می تواند از پس تمامی ضایعات منزل برآمده و آنها را به مکان های مختلفی برای بازیافت نیز بفرستد.

ضایعات الکتریکی شامل موارد زیر می باشند:

  • سیم
  • کابل
  • باتری
  • موبایل خراب و تجهیزات مخابراتی
  • دستگاه های فرسوده خانگی
  • وسایل برقی خانگی خراب نیم سوز شده
  • تجهیزات برق صنعتی و قطعات آن
  • کامپیوتر و لوازم جانبی
  • موبایل خراب

امروزه برای آسان تر شدن زندگی مردم و ایجاد وقت بیشتر، مراکز وجود زیادی وجود دارند که انواع ضایعات منزل را از شما مشتریان عزیز خواهند خرید.

 

ویژگی مرکز خرید ضایعات منزل

  • خرید ضایعات درب منزل
  • پرداخت مبلغ ضایعات در همان لحظه به صورتی نقدی
  • خرید تمام ضایعات به صورت یکجا
  • وقت شناس بودن
  • خوش برخورد بودن

 

فروش ضایعات منزل را به راحتی انجام دهید!

مزایای فروش ضایعات به این مراکز این است که دیگر شما نیازی ندارید که به دنبال افراد خاصی بگردید تا وسایل از کار افتاده خود را به آنها بفروشید و آنها مستقیماً به درب منازل شما مراجعه خواهند کرد. همچنین شما با این روش به راحتی از شر وسایل بی مصرف نجات پیدا میکنید و در قبال آن میتوانید پولی به دست آورید. اگر به دنبال بهترین خریدار ضایعات منزل ما به شما مجموعه تل ضایعات را معرفی می کنیم.

بازیافت ضایعات نیز باعث می شود که از مواد اولیه وسایل دورریختنی، بتوان در کارخانه های مختلف سایر کالاهای دیگر را نیز تولید نمود. البته این کالاها معمولاً برای مصارفی مورد استفاده قرار می گیرند که برای انسان کم خطر باشند. فرآیند بازیافت در واقع همان فرآیند استفاده از مواد اولیه وسایل دور ریختنی است.

 

بهترین مرکز خرید ضایعات

شرکت تل ضایعات به عنوان خریدار ضایعات منزل توانایی این را دارد که هر روز مقدار زیادی از ضایعات را در حجم و اندازه های عمده خریداری کند و آن را به مراکز و انبار های خاص مربوط به خود انتقال دهد تا در آنجا سایر اقدامات ضروری و لازم بر روی ضایعات ها انجام شود.

تل ضایعات آمادگی این را دارد که انواع ضایعات شما را از درب منزل و یا محل کار دریافت نماید و بعد از وزن کردن دقیق و پیشنهاد دادن بالاترین قیمت ممکن نسبت به رقبا آنرا از شما بخرد.

آنها وسایل فلزی از جمله آهن آلومینیوم را به خوبی از شما میخرند این مجموعه است می تواند انواع ضایعات پلاستیکی شامل ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، لوله پلیکا و سایر موادی که از پلاستیک ساخته شده اند را با بالا ترین قیمت از شما بگیرد و آنها را به پلاستیک های قابل بازیافت کم‌خطر تبدیل نماید.

 

خدمات ارائه شده توسط مجموعه خرید ضایعات منزل ( تل ضایعات )

  • خریدار ضایعات درب منزل
  • ارائه قیمت منصفانه
  • سرعت و کیفیت بالا
  • مشتری مداری و تخصص زیاد در این حوزه
  • انتقال مواد ضایعاتی به چرخه بازیافت
  • مشتری مداری مجموعه ضایعات تل به عنوان خریدار ضایعات منزل، از با ارزش‌ترین دارایی های این مجموعه است.

این مجموعه همچنین با سرعت و کیفیت بالا سریع تمام ضایعات شهروندان را جمع آوری کرده و آنها را بازیافت می‌کند. قیمت خرید ضایعات منزل این مجموعه بالاترین قیمت ممکن نسبت به سایر شرکت ها برای مشتریان خواهد بود.

تل ضایعات، در هنگام بازیافت تمامی موازین بهداشتی را رعایت می کند و حتی مواد اولیه ضایعاتی را که خریداری کرده است به خوبی می شوید، تا آلودگی ها و میکروب های محیط از روی آن برداشته شوند و در استفاده های بعدی تمیز باشند.

قیمت خرید ضایعات منزل

مجموعه تل ضایعات می تواند با ارائه قیمت منصفانه، سرعت بالا، کیفیت کاری خوب، تخصص گرایی و مشتری مداری به فکر منافع مشتریان باشد و در جهت حفظ حقوق آنان تلاش کند. مجموعه تل ضایعات می تواند در این روزها با شرایط اقتصادی خاصی که بر کشور حکم فرما ایست، با ارائه قیمت های منصفانه پول خوبی را نصیب فروشندگان ضایعات کند.

این مجموعه در صدد است که هر روزه با ارائه خدمات مفید و متنوع به شهروندان ضایعات منزل آنها را با قیمت مناسب خریداری کند و با وزن دقیق و حساب شده و بدون کم و کاست، ارزش واقعی ضایعات را به آنها بپردازد.

قیمت های ارائه شده برای خرید ضایعات منزل در مجموعه ضایعات کاملاً به نرخ روز و بدون واسطه است. مجموعه ضایعات تل همواره درصدد ارائه بالاترین قیمت ممکن، به مشتریان خود می باشد تا آنها دیگر نیازی به انجام مزایده که بسیار زمان‌بر است نداشته باشند و با اعتماد و اطمینان کامل به این مجموعه ضایعات خود را به آنها بسپارند.

 

تل ضایعات خریدار ضایعات منزل

این مجموعه تمام ضایعات منزل، ادارات و شرکت ها و کارخانه های دیگر را جمع کرده و پس از اینکه آنها را با حمل رایگان به انبارهای و مراکز جمع آوری ضایعات خود برد، می داند هر قطعه را به کجا بفرستد.  بنابراین خیلی سریع به با پاکسازی و نظافت محوطه خواهد پرداخت  این مجموعه می تواند تمامی اقلام ضایعاتی مازاد پروژه های کارخانه ای،کارگاهی، دانشگاهی، تراشکاری، قالب سازی، تعمیرگاهی، کشاورزی، تاسیساتی و حفاری را با قیمت بالا خریداری کند. مجموعه تل ضایعات با داشتن باسکول های صنعتی پیشرفته و دقیق به خوبی وزن ضایعات خریداری شده را حساب می‌کند، و آن را بر اساس جنس ضایعات موجود قیمت گذاری خواهند کرد.

مطمئن باشید که این قیمت بالاترین قیمت پیشنهادی برای خرید ضایعات شماست چرا که این مجموعه در کنار سود خود، به رضایت مشتریان و جذب بیشتر آنها فکر خواهد کرد. این مرکز با داشتن ماشین های باری حمل و نقل، فرصت های اشتغال زیادی هم برای افراد مختلف فراهم کرده است. آن ها به درب منزل شما مراجعه می‌کنند و با ارائه قیمت پیشنهادی بالا، تمامی ضایعات شما را می خرند. بعضی از این مجموعه های خریدار ضایعات منزل، کارخانه های مخصوص بازیافت دارند، که سریع می توانند ضایعات را پس از تحویل گرفتن از مشتریان به کارخانه‌های خود ببرند و آنها را سریعاً بازسازی کنند تا مجدداً برای ساخت وسایل دیگری به کار گرفته شوند.مجموعه  تل ضایعات در زمینه خرید روغن سوخته نیز فعالیت دارد.

بهترین مرکز خرید ضایعات منزل در تهران

ما خریدار همه نوع ضایعات منزل شما هستیم!

 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید:

خدمات

ضایعات خانهضایعات منزل

۱ دیدگاه

  • با فروش ضایعات بیایید همین الان گامی در جهت زیباتر کردن محیط زندگی و محیط زیست خود برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.